Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Volf, Stanislav ; Funk, Jiří (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomovou práci jsem zpracovat pro společnost LEGATA s. r. o. Jedná se o pěstitelskou pálenici, která poskytuje služby především pěstitelům ovoce z okolí Želešic. Zhodnotil jsem předpokládaný záměr jejího dalšího rozvoje a to především v oblasti pořízení investičního majetku.
Využitelnost výpalků z výroby ethanolu
Audy, Dan ; Večeř, Marek (oponent) ; Leštinský, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce řeší využitelnost výpalků z výroby ethanolu. Pro zpracování na materiál DDGS pak řeší i materiálovou a energetickou bilanci tohoto procesu. Tato materiálová a energetická bilance byla počítána pro 7070 kg výpalků za hodinu. Výsledné energetické požadavky procesu byly vztaženy na množství výpalků vyprodukovaných pro získání 1 m3 ethanolu. Výsledky této práce umožňují nahlédnout do problematiky zpracování lihovarských výpalků a díky přepočtu na 1 m3 ethanolu i možnost rychlého přepočtu přibližných energetických nároků pro provozy jiných kapacit.
Propagace soukromé lokální značky za třetí republiky: případová studie lihovaru Rudolfa Poborského
Rieger, Matyáš ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Propagace soukromé lokální značky za třetí republiky: případová studie lihovaru Rudolfa Poborského Abstrakt Tato bakalářská práce měla za cíl zkoumat, jak se na komunikaci firem projevoval nástup komunistické moci, která sice zprvu deklarovala existenci menších podniků, ale později docházelo k jejich likvidaci. Analýza komunikace značek vystihuje témata dané doby a v takto lokálním měřítku také postoje podnikatelů. Případová studie rodinného lihovaru přibližuje situaci velmi lidským způsobem a ukazuje osobní příběhy majitelů, spíše než hlubší výzkum politické situace. Práce se snaží ukázat, jakým způsobem postoj majitele přispívá ke komunikaci se zákazníky, a v jaké situaci se podniky za třetí republiky nacházely. V tomto případě zobecňuji závěry z případové studie ukázkou několika podniků ze stejného oboru. Výzkum jsem prováděl především z materiálů v rodinném archivu, kde se nachází velmi reprezentativní vzorek firemní komunikace doplněné o osobní korespondenci majitele. V historických částech jsem čerpal z knihy Karla Kaplana - Proměny české společnosti 1948-1960 a k výzkumu ekonomické situace dané doby jsem použil publikaci Jakuba Rákosníka - Kapitalismus na kolenou. Výzkum ukázal, že podnikatelé uměli své postoje do komunikace obratně zapojit. Jednotlivé prvky reklamy ostře kolidovaly s deklarovanými...
Pop-up: Activation of Abandoned Spaces
Joja, Marie
Současná generace přináší nový životní styl, jemuž se trh musí přizpůsobit, pokud chce udržet krok s aktuálními trendy. Generace, kterým se otevřely nepřeberné možnosti vlastní realizace, většinu svého života tráví „online“, připojeny na sociálních sítích, které určují kulturní dění. Sdílení zážitků pomocí blogů a fotek je novou formou předávání zkušeností, stírá se rozdíl mezi skutečným prožitkem a tím předaným prostřednictvím sociálních platforem. Entuziasmus pro cestování a objevování nových věcí se neslučuje s dlouhodobým plánováním a preferuje krátkodobé a dočasné formy fungování. Proto životní styl založený na těchto hodnotách poskytuje prostor pro trend označovaný jako pop-up. Pop-up nepatří mezi nové tendence. Úspěch pop-upu je postaven současně na neomezených možnostech tvorby nově vzniklé kulturní scény a množství opuštěných a zanedbaných míst v samotných centrech dění po ekonomické recesi. Pop-up je obecný termín užívaný v souvislosti s jakoukoliv formou obchodu, stravování nebo události, která je striktně krátkodobá, je založen na principu překvapení, nabízí nečekaný a netradiční zážitek „teď a tady“. Pop-up průmysl má již dlouholetou tradici v USA, kde existuje množství serverů, které zprostředkovávají komunikaci mezi majiteli nevyužívaných prostorů a provozovateli dočasných aktivit, a tento trend se šíří dále přes hranice kontinentů. Příspěvek se bude zabývat analýzou otázek pop-up v zahraničí, úspěšnost individuálních projektů v České republice, česká pop-up kulturní scéna podpořená platformou pro komunikaci a řešení problémů spojených nejen s legislativním procesem.
Využitelnost výpalků z výroby ethanolu
Audy, Dan ; Večeř, Marek (oponent) ; Leštinský, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce řeší využitelnost výpalků z výroby ethanolu. Pro zpracování na materiál DDGS pak řeší i materiálovou a energetickou bilanci tohoto procesu. Tato materiálová a energetická bilance byla počítána pro 7070 kg výpalků za hodinu. Výsledné energetické požadavky procesu byly vztaženy na množství výpalků vyprodukovaných pro získání 1 m3 ethanolu. Výsledky této práce umožňují nahlédnout do problematiky zpracování lihovarských výpalků a díky přepočtu na 1 m3 ethanolu i možnost rychlého přepočtu přibližných energetických nároků pro provozy jiných kapacit.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Volf, Stanislav ; Funk, Jiří (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomovou práci jsem zpracovat pro společnost LEGATA s. r. o. Jedná se o pěstitelskou pálenici, která poskytuje služby především pěstitelům ovoce z okolí Želešic. Zhodnotil jsem předpokládaný záměr jejího dalšího rozvoje a to především v oblasti pořízení investičního majetku.
Podnikatelský plán
Borská, Petra ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán pálenice pro pěstitelské pálení ovoce na Slovensku. Práce má sloužit potenciálnímu zakladateli pálenice jako podklad k rozhodování o tom, zda podnikatelský záměr realizovat, a zároveň jako interní nástroj pro zlepšení výkonnosti pálenice. V první části práce jsou popsány teoretická východiska živnostenského podnikání na Slovensku a metody zpracování podnikatelského plánu. V praktické části jsou tyto poznatky uplatněny v samotném podnikatelském plánu. Plán popisuje potřebné vnitřní a vnější náležitosti podnikáni pěstitelské pálenice: podnik a vedení, finanční plán, analýzu trhu a konkurence, marketingovou strategii, služby a výrobu a dodavatele. Ze zpracovaného plánu vyplynulo, že je možné dosáhnout podnikového cíle návratnost investice do dvanácti let, je ale potřeba počítat s mnoha rizikovými faktory, které návratnost mohou prodloužit i o několik let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.